Praktisk information

Sportshallen er til fri benyttelse af børnene under festerne, dette dog undtaget hvis der er et stævne eller andet arrangement i hallen og ved “ungdomsfester”

Der vil være stillet diverse “legeting” frem.

Der kan dækkes bord aftenen før, medmindre der er andet i lokalet som gør at det bliver senere.

Normal lejetid er fra kl. 10 formiddag til kl. 09 næste dag.

Der kan i få tilfælde være flere arrangementer i huset på samme tid, som bruger fælles toilet, gangfaciliteter og anretterkøkken
 

Service

Borde og stole vil stå i lokalet, men i skal selv stille op og have duge med.
Forvent at skulle “letpudse” servicet under borddækning for pæneste resultat.
Lokalet afleveres opryddet, fejet og evt. spildte væsker tørret op.
Borde/stole stablet som ved ankomst, så vasker centerlederen gulvet. 
Affaldsposer skal i de sorte containere udenfor centret, man skal selv bortskaffe medbragte vinflasker og lignende.

Centret har ingen tyveriforsikring for gaver, drikkevarer og lignende der er i lokalerne.
  

Køkken

Medbring selv rigeligt med viskestykker, karklude, køkkenruller, sølvpapir, bagepapir, poser til rester, store sorte sække osv.

Bruges frokosttallerkener til forret, skal disse vaskes af til brug ved dessert

Der er et køleskab og en halv fryser til rådighed til madvarer. Der er et køleskab i lokalet til medbragt øl/vand.

Det anbefales at der er et stk køkkenpersonale for hver 20 gæster

Efter opvask stilles alle glas i grønne kasser, på rulleborde til efterfølgene stikprøve kontrol, glas er den store synder, så hold dem op i lyset efter aftørring.

Børn må ikke bruge køkkenfaciliteter eller passe opvaskeren. Opvaskeanvisninger skal følges meget nøje, erfaringen viser at “snyd” giver beskidt service som giver problemer ved næste udlejning. Omvask af beskidt service koster 300 kr pr time

Køkkenet skal afleveres rengjort, vasket gulv, opryddet og i pæn stand.

Efterrengøring af køkkenet koster 300 kr pr time

Hvis spørgsmål eller problemer, kontakt centerlederen.